Why can´t you see what you are doing to me?

Gahh, är så sjukt shoppingsugen så jag vet inte vad!? Synd att man inte har några pengar, lär få arbeta gratis resten av året redan...
Kvällen har varit lika tråkig som vanligt, pluggapluggaplugga, har varit ute i stallet en snabbis och fixat bara, avrundar dagen framför 112 på liv och död och fruksallad, verkligen det godaste som finns!
Titta vad jag hittade imorse? Så otroligt söt, satt ute på bron när jag gick ut til hästarna, blev rädd och flög upp i ett träd men lät mig snällt plåta den och komma ca 2m ifrån den, verkligen supersöt!
Tror inte jag kan kalla det här hästblogg längre, blir mer uppdateringar om mitt liv, funderar på att byta tillbaka till min gamla blogg eftersom cillas inte ens skriver något, but I´ll tell you!
/I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0