Princes 14-15Mars

Igår så red jag dressyr ute med princes, ena sekunden gick hon jättefint och andra var hon helt knäpp, var väldigt trött själv så skyller inte på henne, baar en dålig dag helt enkelt.
.
Idag så var jag bara ute och gick med henne, med repgrimman på, hon var så snäll och fin och gjorde precis vad jag ville, skötte sig exemplariskt - tills det att när jag stod och borstade efteråt så bestämde hon sig för att gå in i Tajvinos box, något hon inte får göra, och vad gör hästen? Jo, sparkar till med ett bakben och river ut en full hink med vatten.lite Irriterad ja.
.
Ställde upp henne igen och borstade klart och nöjde mig med det, blir nog ordentlig ridning imorgon igen.
.
Bilder från häromdagen:)
min mobilkamera är grym!:D För er som vill veta så har jag ju en sådan där dyr sak nu:) Galaxy s2:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0