-

Bara för jag inte har något annat för mig så tar jag och bloggar lite.
Idag har jag då inte gjort mycket. Vakna vid halv sju men steg inte upp fören typ nio..
Jag och mamma gick ut och borstade upp hästarna lite, vilket behövdes.
Kan ju inte säga annat att de såg ut som några grisar, haha okej kanske inte men rena var dom då inte!
Sen på kvällen skulle mamma på fest så då fixa jag henne lite grann ;)
Haha jag borde kanske börja som stylist. Lite förvånad blir man när hon går med på att jag ska fixa sminket då hon har några dåliga minnen från att jag gjort det förr... Med gröna ögonbryn och sånt xD
Haha okej ganska värdelöst inlägg men vem bryr sig.
Aja nu ska jag gå ut med vatten till pållarna.
// Cecilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0